FORUM R Z V S
R Z V S
F
Fritsie 26/11/2005 17:59

scheidsrechters

wat vinden jullie als fanatieke spelers in deze competitie van het arbitraal gezelschap? persoonlijk vind ik dat er nogal wat verschil zit tussen de kwaliteiten van deze scheidsrechters...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
jan 26/11/2005 20:38
Persoonlijk vind ik de kwaliteiten van de heer van de belt soms zeer te kort schieten en mag hem het begrip sportiviteit nog wel eens worden uitgelegd want als een speler wegloopt en dit zonder tegen de scheids te zeggen doet, ja tuurlijk is de speler dan verkeerd maar moet je dan diegene helemaal afbekken?? Een ding is zeker, ik heb voor de beste man totaal geen respect meer,

groeten jan

A
André Ooijer 26/11/2005 21:03
Lijkt me niet verstandig dit topic in een dergelijk forum te bespreken. de beste man staat er ook voor zijn plezier, ondanks dat we allemaal de beste voetballers van heel Staphorst zijn. Meningen verschillen altijd, maar na de wedstrijd wordt elk duel afgesloten met een ferme handdruk en een dankjewel voor de gezellige avond. Zo is althans mijn uitgangspunt, moet wel zeggen.... Verstand komt met de jaren... Dus snel sluiten en verder met iets anders...

A
Allard 28/11/2005 12:41
Tuurlijk is het niet altijd leuk om benadeeld te worden. Maar om nou de scheidsrechters helemaal af te blaffen vind ik ook niet netjes. Sluit niet uit dat er wel gepraat mag worden tegen de scheids. Maar houd het wel netjes.

Zo kan een scheidsrechter ook wel proberen zich in te houden tegen de spelers.

Respect moet van twee kanten komen.

Allard

ps. Wees wel blij dat deze mannen hun vrije tijd opofferen om voor ons de wedstrijd te leiden. Denk hier ook maar eens over na.....

J
jan 28/11/2005 16:11
ben k het met allard eens, je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn mar wees blij DAT ze er zijn!!

F
fred 28/11/2005 17:21
ben er mee eens, je mag allang blij zijn dat ze willen fluiten

in hun vrije tijd.

J
jan 28/11/2005 19:27
Ik ben het met allard eens maar als er van de ene kant geen respect is dan word et een lastig verhaal om dat van de andere kant wel te laten komen en eh allard ik denk dat je mij verkeerd begrijpt, de scheidsrechter blafte de speler af en niet andersom

K
Kenny 28/11/2005 19:33
He Andre, alles goed?

Reageer je nu hier ook al, vind het nog steeds jammer dat je geen noppen hebt gekocht!! (heb nog 1 setje!)

FF terugkomend op de scheidsrechter, ik denk dat hier het niveau van de scheidsrechters gelijk staat aan het niveau van de competitie.

Ze hebben ook genoeg te klagen over ons denk ik!

Alleen zij staan er alleen voor in het veld!

Ik heb zelf ook vaak een mening t.o.v. de scheidsrechter, ik tel dan gewoon ff tot 10 en ga door met de wedstrijd (heb het nu niet over mijn veldvoetbal).

groeten!

L
Lex 29/11/2005 12:54
Ik zou graag willen dat de scheidsrechters wat meer over ons te klagen hebben. Er zijn welgeteld 2 scheidsrechters die de regels zo goed mogelijk toe passen, de rest laat veel te vaak veel te veel gaan. Je hoeft niet zo strak te fluiten als bij knvb wedstrijden, maar een beetje correct fluiten mag!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |