FORUM R Z V S
R Z V S
J
Jan-Jaap 11/02/2006 20:40

voorspelling 13-2-2006

Koobs -VS- de Keet

De vorige wedstrijd eindigde in een deceptie voor de Keet, Koobs won deze wedstrijd overtuigend met 8-0.

Toen is ook de discussie op gang gekomen over het wel of niet meedoen van selectiespelers.

Deze wedstrijd heb ik gezien, de overwinning van Koobs was toen niet te danken aan het wel of niet meedoen van desbetreffende spelers, juist de ‘mindere’ spelers van Koobs hadden een topdag en deze spelers legden de basis voor een overtuigende overwinning.

Terugkomend op dit duel hoop ik dat hetzelfde niveau wordt opgevoerd.

Om de winnaar van dit duel te voorspellen wordt dan ook heel moeilijk, om een gelijk spel te voorspellen zou voor mij te gemakkelijk zijn.

Hier toch weer winst voor Koobs, maar waarom…..?

Compagner –VS- Veyer

Met negen punten verschil in het voordeel van Compagner moet dit ‘weer’ geen probleem zijn voor team Compagner.

Veyer is het eerste team op de ranglijst met een negatief doelsaldo, Compagner staat op plus tien wat voor een nummer vier eigenlijk onder de maat is.

Compagner won de vorige wedstrijd met 2-1, dit zijn geen overtuigende cijfers.

Voor maandagavond ga ik toch voor winst van team Compagner omdat team Veyer mindere kwaliteiten heeft.

De Klokke –VS- de Japperij

In de ‘wandelgangen’ hoor je vaak dat de winst niet wordt gegund aan de Japperij, vaak hoor je over hun fysieke spel en hun ongelofelijke geluk.

Toch vind ik deze discussie niet helemaal terecht, ook de Japperij heeft haar kwaliteiten. Deze komen in deze fase van de competitie bovendrijven.

Ik ben het ermee eens dat de Japperij fysiek bepalende spelers heeft, en dat deze spelers soms een wedstrijd weten te beslissen kan frustrerend zijn voor de tegenstander.

Voor deze wedstrijd gaat de Japperij weer winnen, en ik denk overtuigend.

De Jaap

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
jan 13/02/2006 22:05
helemaal goed jaap!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |