FORUM R Z V S
R Z V S
L
Lex 05/11/2005 18:47

Kampioen??

Ik denk ik zal hier de discussie maar even openen die ook al in het gastenboek gaande was, dus vertel maar, wie zijn de kanshebbers volgens jou en wie is de uiteindelijke kampioen!?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

F
fred 05/11/2005 20:05
ik denk dat het tussen de bouwboys,koobs,japperij en de keet gaat.

aan het eind zal de bouwboys wel de meeste punten behaald hebben.[/url][/code][/quote][/u][/i]

A
Allard 05/11/2005 21:46
Ben het met je eens fred. Maar voor de spanning hoop ik dat jullie beter gaan draaien. Om puntjes van de Bouwboys af te snoepen. Hopelijk blijft de strijd er goed in zitten, hou ik wel van.

L
Lex 06/11/2005 12:34
Ik verwacht dat de uiteindelijke kampioen de bouwboys zullen zijn, omdat zij denk ik het meest constant spelen, op enkele slippertjes na.

K
Kenny 06/11/2005 14:33
Ik ga voor 4 kanshebbers:

De Bouwboys, Benne, de Keet en Koobs

De Japperij heeft dit seizoen een minder seizoen en ik zie ze nog niet herstellen.

Om nu al de kampioen aan te wijzen vind ik wat te vroeg, toch geef ik Koobs een goede kans (zie uitleg gastenboek).

de Groeten

W
WM 03/03/2006 21:15
Even weer een oud topic naar boven halen.

Het loopt al aardig richting het einde van het seizoen en na een spannend begin is het nog niet echt duidelijk wie er kampioen gaat worden.

De Japperij lijkt de beste papieren te hebben,maar gezien voorgaande jaren hebben ze het nog niet kunnen bolwerken om de voorsprong die ze dan hebben vast te houden tot aan het eind van het seizoen.

Zal het dit jaar dan eindelijk lukken?

Of zullen ze weer de boot in gaan?? En dan weer tweede of derde worden?

Of gaat Benne of Compagner nog voor een verrassing zorgen?

Er zit nog een geweldig slot aan te komen van deze mooie competitie!

F
fred 06/03/2006 21:15
de japperij word niet weer ingehaald.

Maar we gaan er alles aan doen om er de spanning in te houden.

L
Lex 07/03/2006 18:31
Ik denk ook dat de japperij wel zo ongeveer gefeliciteerd kan worden met het kampioenschap!

A
Allard 09/03/2006 17:11
Ik hou het nog even open. De Japper heeft nog een paar leuke wedstrijden voor de boeg. Compagner en De Bouwboys, Benne en De Keet. Zo ver staan ze nou ook weer niet 'los'. In mijn ogen kan het nog wel veranderen.

We zullen zien.

Allard

J
jan 09/03/2006 18:40
ik denk ook dat het de japperij word.. alhoewel ze niet altijd het beste voetballen winnen ze wel altijd en daar gaat het om!!

H
Het Orakel 09/03/2006 22:05
Ik denk dat de Japper het net gaat redden, maar eerlijk gezegd hoop ik op een paar spannende laatste weken, dus mannen van de Japper verlies gewoon ff 2 wedstrijden ... De top begint zich nu een beetje los te maken van de middenmoot alle teams die nu boven de 30 punten grens zitten maken in elk geval nog kans op de tweede plek... En of Japper de druk aan kan... Ik weet het nog zo net niet... Afgelopen maandag ging het ook niet helemaal van harte met de boys en lieten ze het op het eind wel lopen had ik het idee...

Het team dat aan het eind van het seizoen bovenaan de ranglijst staat heeft in elk geval verdiend gewonnen.

K
klaas 12/03/2006 17:30
ik denk dat de japperij kampioen word is net psv oerdegelijk

A
Allard 19/03/2006 13:30
Ik dacht dat het over voetbal ging. Gaat er iemand over PSV lullen. Kom op zeg...

Allard

W
WM 20/03/2006 19:25
Schreeuw nog maar niet te hard dat De Japperij kampioen gaat worden.

Ze moeten nog tegen;De Bouwboys,Compagner,Benne,De Keet...

Daar loop je allemaal niet zomaar overheen..

A
Allard 21/03/2006 21:29
Inderdaad WM. Zoals al een paar reacties terug te lezen is heb ik het balletje al eerder opgegooid dat het nog spannend wordt in de laatste wedstrijden... Ik durf geen uitspraak te doen wie er kampioen wordt. Het is mij allemaal te spannend. Er kan nog van alles gebeuren.. Ik ga in ieder geval voor een spannend slotverhaal van het seizoen. Wat eindelijk weer een spannend seizoenis. Vorige seizoenen waren al halverwege zo goed als beslist. Hopelijk gaat volgend seizoen ook zo spannend worden als dit seizoen..

Allard

A
Arend 24/03/2006 19:07
Vorig seizoen werden de Bouwboys pas in de allerlaatste wedstrijd kampioen. Door hun laatste wedstrijd te winnen, gingen ze de Japperij voorbij. Zal dit jaar lastig worden voor de Bouwboys, maar misschien dat een ander team dit kan herhalen??

d' Er is nog niets beslist!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |